söndag, oktober 08, 2006

Babyboom

Nu ploppar det ut bebisar i bekantskapskretsen som bara den. På två dagar har två av mina vänner fått varsin flicka. En flicka föddes imorse och en i förrgår morse. Kul!! Det betyder att det blir närmare och närmare tills det är min tur.



Jag vill verkligen få det här överstökat så fort som möjligt. Det gör så vansinnigt ont i mina fogar att jag undrar hur jag skall lyckas härda ut till början av November i värsta fall. Jag börjar faktiskt tycka synd om mig själv nu.



Idag har jag tagit med barnen på bio. Makens jobb har alltid en förhandsvisning av en barnfilm på hösten, och idag var det "Vilddjuren". Den var inte alls vidare bra. Den kändes som en otroligt dålig Madagaskar-kopia.



Jag skall försöka beta av en grej till på min "Att göra"-lista som jag skrev häromdagen. Om jag gör en grej om dagen så har jag att göra precis till det beräknade förlossningsdatumet. Igår satte jag upp en lampa. Idag skall jag försöka fålla ett par gardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar