onsdag, november 01, 2006

Nattrapport

Somnade vid midnatt och har sedan varit upp och kissat en gång i timman fram till strax före tre när jag vaknade av förvärkar igen. De höll i sig ett par timmar och jag kunde inte somna om förrän vid halv sex tiden. Har sedan sovit till sju. Inte så många timmar med andra ord och jag är trött som en gnu fortfarande.

Vi hade tänkt ringa in på morgonen och få åka in för en bedömning, men eftersom det just nu är rätt lugnt i magen så åkte maken med sonen till dagis och så åkte han själv till jobbet. Jag skall försöka sova på förmiddagen så får vi åka in efter lunch istället om det känns rätt.

Det är så jäkla svårt att veta hur jag skall göra.

Å ena sidan så har jag ju definitivt inte något etablerat värkarbete så det känns så fånigt att komma dit och ligga i någon jäkla CTG-kurva som ändå inte kommer att visa att det är förlossning på gång. Å andra sidan så har jag konstant ont både i magen men framförallt i fogarna och ryggen och jag sover så otroligt dåligt och lite att jag borde åka in bara för det.

Gaaah. Vad skall jag göra?

1 kommentar:

  1. Anonym09:37

    Det är ju det här som är så himla jobbigt. Att ha pinvärkar så länge så kroppen blir helt slut och sen ska man orka föda också! Hoppas det sätter igång snart. Kram!

    SvaraRadera