fredag, maj 11, 2007

Reign over me

Men herregud vilken fnatt blogger och youtube fick! Jag testade posta Lady Sovereign en gång. Och så funkade det inte. Och så blev jag sur och provade några gånger till för att jag skulle banne mig få det att funka. Men inte. Så jag gav upp. Och så NU ser jag att den har kommit in en massa gånger låååångt efteråt. Såg helt sjukt ut.

Ni som känner mig vet att det inte är min musiksmak i vanliga fall.. men jag vet inte vad det är.. vissa låtar bara fastnar på mig som dubbelhäftande tejp, oavsett om det är min "vanliga" musiksmak eller inte.


Jaja.


Tänkte tipsa om en bra film som jag och maken såg förra helgen. "Vänner för livet" eller "Reign over me" som den heter i orginal. Drama med Adam Sandler. Vi hade inga förväntningar alls, men filmen var riktigt bra och har stannat kvar hos oss båda efter det. Jag kommer på mig själv med att tänka på den lite då och då och verkligen, verkligen uppskatta det jag har i livet. Se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar