måndag, december 31, 2007

Goodbye 2007

Eftersom jag ännu inte gått och lagt mig för natten och klockan är över midnatt så är det ju rent tekniskt nu årets sista dag.

2007 har varit både bra och dålig för mig.
På plussidan är givetvis första året med underbara Lillebror, som är så lugn och glad, som älskar gosedjur och nästan alla han möter. Finaste bebisen som finns.
Positivt i år är också min nyfunna träningsgnista. Att köpa årskort på gymet är en av de bästa besluten jag har tagit för min hälsa. Även om jag är långt ifrån där jag vill vara viktmässigt, så är jag iallfall en bra bit på väg mot ett bättre, hälsosammare liv. 2007 blev året då jag inte bara "lovade" att börja träna, utan verkligen gjorde det också.


Årets minus är givetvis rygghelvetet. Jag fattar inte att det skall vara så svårt att må bra och vara frisk, och att det i nuläget krävs så otroligt lite för att ha så otroligt ont. It sucks! Men jag kämpar på och jag har gett mig fan på att jag skall bli bättre.


Inför 2008...

tja...

* Att hålla igång träningen och minska iallafall ett par klädstorlekar.

* Klippa mig och skaffa mig ett jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar