måndag, februari 04, 2008

Måndag

I natt har Lillebror blivit sjuk. Täppt i näsan som tusan så han har vaknat minst varje halvtimma och förtvivlat skrikit: "Bollaaaaarr...BOLLAAARR!" Jag antar att han ville att vi skulle fixa hans täppta näsa, men av ordbrist så sa han det han visste att vi förstår: Bollar.


Storebror vaknade av Lillebrors skrikande tidigt i morse och efter det har han varit omöjlig att hantera. Jag blir helt galen när han inte lyssnar. Det är så lagom kul att börja morgonen med bråk och skrik när alla är jättetrötta och utschasade av att minibossen har tränat stämbanden hela natten.


Just nu är det lungt härhemma i allafall. D vabbar idag så han och lilleman ligger och sover middag.

Själv kom jag nyss hem från vårdcentralen och efter lunch skall jag iväg till min sjukgymnast för behandling. Därefter blir det gymet.

Men först skall jag lägga mig ner och vila ryggen ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar