måndag, mars 02, 2009

Jenny Schecter

Jag tror aldrig jag har ogillat en karaktär i en serie så mycket förut som jag ogillar Jenny Schecter i The L Word.
Hon är en sådan vidrig liten självcentrerad, manipulativ, narcissistisk drama queen att jag snudd på sitter och hytter med näven åt henne varje gång hon syns i rutan.


Ja, men ni fattar. Här sitter jag och eldar upp mig själv så mycket att jag skriver ett blogginlägg över en fiktiv karaktär i en TV-serie. Men så irriterande är hon den där lilla Jenny.
Bra jobbat Mia Kirshner.

4 kommentarer:

  1. Anonym15:16

    Men visst är det en bra serie, inte har den väl börjat om igen??

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Anna: Det finns att se på nätet.

    http://www.freeonlineepisodes.net/watch-the-l-word-online-episodes-free-streaming-full-season/

    SvaraRadera
  3. De senaste två dagarna har jag maratonkollat igenom de 7 avsnitt som hittills har visats av sista säsongen och tanken att skriva ett blogginlägg om Jenny har också slagit mig men jag ska försöka hålla ut en vecka till tills jag sett det allra sista avsnittet ever. Säger detsamma, bra jobbat Mia. Att inte någon har spöat upp henne i verkligheten är ett under =D

    SvaraRadera
  4. Nina: Jag håller med.

    SvaraRadera