måndag, juni 29, 2009

En orgie i pastell

Solen strålar som om den aldrig gjort annat och inte alls har varit fruktansvärt frånvarande i en hel evighet sedan förra sommaren. Plötsligt är det nästan 30 grader varmt i skuggan och jag känner att jag kan vänja mig vid det här. Det kan gärna fortsätta såhär resten av året.

I förrgår var jag på en hejdundrande rolig möhippa för svägerskans syrra. Vi hade otroligt kul och drog omkring på stan mitt på dagen med värsta åttiotalskläderna och en bergsprängare på högsta volym med den blivande brudens tolkning av "Alla flickor". För att inte tala om hur galet stylish vi alla var på gymet där dagens huvudperson fick hålla i ett eget body pump-pass och vi gjorde benböj i kläder som skulle ha gjort Susan Lanefelt grön av avund.
Det blev en väldigt lyckad dag, och jag har fotat en enorm mängd bilder, som får vänta på att postas tills jag har fått ett godkännande av den blivande bruden.

Men nu härjar ungarna ute på gården och jag måste ut och smörja in dem små liven så de inte bränner sig i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar