måndag, september 19, 2005

Frustrerad

Sitter med papper framför mig och borde ringa fotografen. Ungarna slåss (!) och är på varandra hela tiden, (Läs: sonen slår storasyster och provocerar henne järnet). Det finns inte 30 sekunders stilla tid i detta hem just nu och jag måste ringa om ett jobb. AAaaargghh!!!

Dessutom är jag ju betydligt mindre pedagogisk och vresig eftersom jag går omkring och är nervös över jobbet hela tiden.



Jag ska fan försöka ringa nu, och sen ska jag baka med dem så blir de kanske lite gladare.

2 kommentarer:

  1. Anonym15:56

    Hejsan, Jag är inte så haj på detta med bloggar och datorer,inte för att jag vet om det är fel på min dator eller?? men du skriver i detta inlägget att läs: son.....
    men vart skall jag läsa det? Är det något hemligt lösen någonstans eller? som sagt inte så haj. Men du skriver underbara ur ditt hjärta. Önskar själv att kunna skriva så. Och korten är jätte fina, ojdå detta blev långt. Grattis till jobbet.

    SvaraRadera
  2. anonymous: det är bara en sak man brukar skriva ibland. jag skriver "läs: son" eftersom det egentligen är han som bråkar och inte båda. Ingen länk alltså. Bara ett förtydligande om vem det är som bråkar egentligen.

    SvaraRadera