torsdag, januari 10, 2008

Löfternas tid

Tänkte häromdagen på att det märks att det är januari. Det är knökfullt på gymet ofta nu, och det känns som att det är dubbelt så mycket folk som i slutet av december. Alla har väl avlagt nyårslöften och gett sig fan på att börja träna. Håhåjaja. Vi får väl se hur länge det tar innan det glesas av. Av egen erfarenhet vet jag att det bara brukar hålla några veckor. Men den här gången skall banne mig inte jag ge upp iallafall.

Imorgon skall jag springa igen. Om det funkar med ryggen. Annars blir det cross-trainer eller cykel och styrka såklart.

4 kommentarer:

  1. Anonym11:13

    Dels därför tränar jag alltid på morgonen. Det är inte så mycket folk och så har jag mest energi på morgonen. I morse gjorde jag ett grymt benpass! :)

    Söndag kl 10 är jag där igen och kör överkroppen.

    SvaraRadera
  2. Anonym22:31

    jag har mailat dig...
    vet inte om jag hade rätt adress, kan du maila mig?
    estersmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Anonym00:43

    Nu vet jag inte vem du är eller har läst din blogg eller bryr mig särskilt hårt (dessutom har inte den här kommentaren någonting med ditt inlägg att göra), men herregud människa, vilka tårtor!

    Om de faktiskt smakar gott, så öppna för tusan en tårtverkstad, eller sök genast jobb som första tårtmakare på ett väletablerat modernt konditori.

    Du kommer knappast att ha några problem med att livnära dig genom dina tårtor.. Det är ju för fan konst!

    Lycka till och fortsätt i samma stil

    SvaraRadera
  4. Lena: Ja, morgonen är säkert bättre ur trängselsynpunkt. Jag har bara så jäkla ont i ryggen på morgonen, så jag har svårt att träna så tidigt.

    Kille, 24: Wooh. Vilken komplimang! Tack så jättemycket! :-)

    SvaraRadera