måndag, augusti 17, 2009

Men är jag tillbaka på banan eller är jag!

Ja, jag säger då det gott folk. Klart jag anade att det skulle vara najs med ett jobb efter arbetslöshet och gud vete allt skit som hindrat mig i min kariääääär. Men ändå. Jag kommer på mig själv och hajar fortfarande till med jämna mellanrum över insikten att jag faktiskt kommer att få fucking lön i slutet av den här månaden! Ingen duharnutredagarkvartillsdublirutförsäkrad och ingen nusänkervidinersättningtillsduinteensharrådmedblodpudding.
Jag har ett joooobbbb och jag får lööööön.

Fifan vad det känns bra.

Ikväll packar jag mina väskor igen och imorgon bitti drar jag vidare till dalarna och fotar en vecka.

6 kommentarer:

  1. Jag gläds med dig och hoppas på fina fotojobb :)
    Lön är onekligen en krydda i tillvaron.

    SvaraRadera
  2. Arild: Tack! Jag ska njuta som bara den när lönen kommer in på kontot.

    SvaraRadera
  3. underbart
    du är bäst

    SvaraRadera
  4. Härligt! Unna DIG SJÄLV något riktigt fint när du fått första lönen! Även om det säkert finns fler saker att lägga dem på så tror jag minsann det är läge för någon liten lyxattiralj för att fira.

    SvaraRadera
  5. underbart underbart! jag är görglad för din skull!!

    SvaraRadera
  6. Anonym13:31

    Såååå skönt att du är tillbaka i arbetslivet igen - helt klart ska du unna dig något nu när du får din första lön!

    Kram från ett regnigt Orsa

    SvaraRadera