torsdag, augusti 26, 2010

Sömn

Fjärde dagen på jobbet och jag var så trött att det kändes som att jag simmade i sirap mest hela tiden. Dessutom har E fått jobba hela tiden idag för att få in rutinen ordentligt till nästa vecka då hon är helt själv, så jag har mest suttit stilla på en stol och läst min bok och hållit ett öga på henne samtidigt. Hon är otroligt duktig, så jag har känt mig lite överflödig idag. Har mest agerat som moraliskt stöd. Men det långa sittandet gjorde nog inte tröttheten mindre om man säger så.

Kom hem vid tretiden och däckade totalt i sängen. Fulsov med dräggel och hela köret i tre timmar som om jag var medvetslös. Så gott har jag inte sovit på år och dar.

Hur jag skall lyckas somna inatt däremot är en helt annan femma. Avfärd mot jobb imorgon kl. 06:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar