torsdag, maj 27, 2010

Vårruset: Check!

Kanske inte heeelt smart av mig att springa vårruset när jag har haft huvudvärk hela dagen och kännt mig lite halvdålig sådär. Men 180 kr i startavgift var inbetalda, och eftersom jag hade haft siktet inställt på loppet sedan förra året så tog jag mig i kragen och åkte dit.

Bättrade på förra årets tid med tre och en halv minut, och spurtade sista biten, som var lite längre än jag trodde, så det kändes som att jag skulle svimma när jag väl kom i mål, och jag blev tvungen att lägga mig ner ett tag.

Peter Siepen stod brevid mig med mikrofon och intervjuade mina röda korset kollegor: "Jaha, och här är det visst någon som ligger ner".

Jaja. Det bjuder jag på.

4 kommentarer:

  1. Jag sprang oxå!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Synd att vi missade varandra!

    SvaraRadera
  3. Strongt jobbat, nästa år ska jag springa

    Kram
    katarina

    SvaraRadera
  4. Anonym09:23

    Hahaaa, jasså så det var du!Jag och vovven var och kollade på vårruset och precis när vi kom till picknick området så hörde vi Siepen säga precis dessa ord...

    Vad roligt att du bättrade på fjolårets tid :).
    /KE

    SvaraRadera