lördag, november 27, 2010

Här ligger jag




På mitt rum på vackra Stiftsgården i Skellefteå och väntar på att det snart skall bli dags för årets första tallrik julmat.

Idag har jag varit på en jätteinspirerande workshop med Sebastian från Ledarskapscentrum. Allt ordnat av Krenova såklart som varit lite som bränslet i min motor de senaste månaderna. Jag är så oerhört tacksam över att det finns så fina saker som Krenova som hjälper nystartade företagare att faktiskt ta steg framåt och lyckas.

Nu skall jag försöka vila några minuter innan det är dags för glögg och mat.

-bloggat med mobilen

2 kommentarer:

  1. håll kvar inspirationen!!

    SvaraRadera
  2. Kusin Milla19:10

    Själv slipper man julmaten fram till den 24, vi sticker till Thailand på torsdag ...tre veckor i värmen. Det ska bli otroligt skönt, vi och barnen och mågen.Kollade på dina foton, helt otroligt fina!!
    Ha det så bra i kylan nu.

    SvaraRadera