söndag, maj 29, 2005

Änglar i mina tankar

Hemma igen. Helgen har varit bitvis väldigt hektisk, men framförallt så enormt värdefull och givande. Många är tårarna som trillat på min kind, och jag tänker på alla dessa små änglar hela tiden. De blev så levande. Jag är så oerhört tacksam över att jag fått träffa dessa människor. Sådan inre styrka som de bär på har jag aldrig förr beskådat. Att överleva sina barn och ha styrkan att berätta om allt det hemska som hände och allt det vackra som fanns. Att kunna känna glädje igen mitt i allt elände.Jag beundrar dem så.



Änglavingar hänger runt min hals. En otroligt vacker gåva från föräldrarna till två små underbara pojkar som tsunamin svepte med sig. En vinge för varje barn. Och jag bär den med stolthet, och tårarna trillar bara jag tänker på smycket runt min hals och vad det symboliserar.



Jag är så trött och jag är så tacksam. Orkar inte skriva mer.


För att se var du kan köpa smycket "Angels" gå in på www.efvaattlingstockholm.com . En stor del av vinsten går till Röda korsets arbete för de Tsunamidrabbade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar