fredag, maj 27, 2005

Stockholm part 1

Har haft en fullspäckad dag. Är totalt slut och ska gå och lägga mig. Jag får skriva en utförligare rapport senare. Kortattat bara om dagens händelser: Besök på kusin Saras nya butik för barnkläder UNI www.unibarn.se. Jättefina barnkläder! Därefter raka vägen till UD för att delta i samlingen för volontärer som utrikesministern och försvarsministern höll i. Mycket intressanta diskussioner med konstruktiv kritik och tillfälle att lufta tankar och känslor. Jättegod middag på UD, satt och pratade med Kerstin Wigzell från RSOS om de erfarenheter jag och vi på Tsunamisouls varit med om.
Efter middagen på UD tog jag djurgårdsfärjan över till Gröna Lund och träffde Lena och Fleck för att åka karusell resten av kvällen. Vid 23.00 började det regna, så gav vi oss och åkte hem till lägenheten. Nu ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen. Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar