tisdag, maj 22, 2007

I brist på annat

(Snor utmaningen från Emma i brist på annat att skriva.)


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?

"It was lucky he wasn't in Merlotte's the next night, when all hell broke loose."


Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Lillebrors bilstol


Vad var det senaste du såg på tv?

Ett avsnitt av Desperate Housewives


Utan att se efter, gissa hur mycket klockan är?

20.45 (Den är 21:01)


Bortsett från datorn vad hör du just nu?

Surret från frysen brevid mig och Natalie Cole som sjunger "This Can't Be Love". Jag har en swing-period just nu och storband funkar fantastiskt uppiggande när man målar väggar. :-)



När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag hade grillpermiär för i år och grillade hemmagjorda hamburgare med fetaost.


Vad har du på dig?

Nersölade målarkläder.


När skrattade du senast?


Idag när Lillebror surrade/knorrade som en jättestor geting samtidigt som han hade sin getingmössa på sig.


Vad finns de på väggarna i rummet där du är nu?

En lampa och två tavlor som vi fick i bröllopspresent av makens jobb.


Har du sett någonting konstigt på sistone?

Det skulle väl vara de där jeansen med superhög midja.


Vad tycker du om den här utmaningen?

Bra tidsfördriv :-)


Vilken var den senaste filmen du såg?

"Reign over me". Jag började se "Little miss sunshine" häromdagen men blev avbruten av telefonen.


Om du blev multimiljonär vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa ett större fristående hus, en till bil och en rejäl jordenrunt-resa. Och så skulle jag se till att jag hade en personlig tränare som fick mig i form.


Berätta någonting om dig själv som folk inte vet?

Vadå folk? Det finns nog inget som inte åtminstone någon vet.


Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att alla hade tillgång till kärlek, medicin och mat.


George Bush?

Usch för Bush!!!


Vad skulle dina barn heta?

Det är lätt att svara på eftersom mina tre barn redan har namn. Storasyster, Storebror och Lillebror såklart. :-D


Skulle du någonsin bo utomlands?

JAAA.... värme, värme, värme! Ett tropiskt klimat vill jag ha.


Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Snyggt jobbat, Ina"


Vika fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla jag känner som inte redan har svarat. De kanske bara är fyra. :-)

2 kommentarer:

  1. oargh! Han MÅSTE ju ha ett par getingsockor också!!! Måtta fötterna och lägg till lite extra!

    SvaraRadera
  2. Anonym00:03

    Men gu så söt lillkille.

    Cia

    SvaraRadera