onsdag, maj 09, 2007

Kaos

Jeansen kom igår. De gick på.. men fan så de såg ut. Det var tydligen stretch-jeans och jag är inget större fan av den sorten. Jag vill hellre ha baggy jeans än jeans som smiter åt som att jag var en stoppad korv. Nej. De åker tillbaka med posten, snabbt som attan.

Tillbringade sedan en hel del tid med att prova femtielva par på stan. Men i helsicke heller. Inte ett enda par som passade som jag tycker om. Jag vägrar köpa tjockisjeans som verkligen ser ut som tjockisjeans. Jag vill ha vanliga jeans!


Övervåningen i huset är i ett enda kaos. Vi håller på att byta sovrum allihop så det är som ett stort pussel att försöka flytta runt saker för att komma åt att måla väggarna i alla rum och få ordning på alla saker. Storasyster och jag gick igenom hennes prylar, eftersom hon är den första att flytta ut ur sitt gamla rum som jag och maken skall ta över, och vi slängde två fulla sopsäckar med saker. Och då skall nämnas att vi rensade ur ordentligt i oktober innan den stora loppisen som vi stod på.


Nej. Nu måste jag i säng så jag orkar med morgondagen också. Ryggen bråkar fortfarande som fan och jag käkar värktabletter som om de vore godis och försöker mest ta mig igenom dagarna.

1 kommentar:

  1. Baggy jeans är bäst. Helt klart. Replay är överlägsna. Synd att dina inte funkade :-/

    SvaraRadera