måndag, maj 28, 2007

Party in my mouth

Idag var det morsdag. Min var helt perfekt. Jag fick det jag önskade mest av allt: sovmorgon, princesstårta till frukost utomhus i solen, och ett jättefint kort som dottern hade fixat i datorn, och som brorsorna fick vara med på. Gullungar.

När jag tänkte mig morsdag när jag var yngre, så önskade jag alltid att jag skulle få fina dyra presenter och bli riktigt bortskämd. Nu tycker jag att det bästa sättet att skämma bort mig är att ge mig tårta. Jag blir alltid glad av en god tårta.



Och jag är så otroligt tacksam över min fina, fina familj. Bäst i hela världen är den. Bäst!

2 kommentarer:

  1. Du - kan du inte maila mig (hittar inte din mailadress och får inte tag på syrran heller :-) Jag har en liten fotofråga
    godcilla(at)gmail.com

    SvaraRadera
  2. Anonym12:17

    Hejsan vännen! Är inne på din blogg och kolla då och då.. Vi har haft det massor med elände Moa har vart dålig.. Men jag har koll på er och det är alltid lika kul att se hur otroligt fina bilder och hur duktig du är på att skriva..
    Många många kramar Anna

    SvaraRadera