lördag, juli 21, 2007

33

På ICA Maxi igår kl. 18.00.


Maken: *Gääääääsp* Jag är så trööött!!!!

Jag: Men lägg av. Du har ju sovit på förmiddagen till tolv idag!

Maken: Jamen.. Jag är alltid såhär trött. Jag orkar inte handla.

Jag: Jaha, då är det är väl lika bra att du lägger ner allt nu då och väntar på döden istället. Nu när du är 33 år.

Maken: *ser chockad ut* 33?! Jag är väl inte 33! Jag är ju 32!

Jag: Nej. Du är 33. Jag är 32. Du fyllde ju 33 sist.

Maken: *fortfarande jättechockad* Det kan inte vara sant. Är jag verkligen 33... *skakar på huvudet*

Jag: Du tror att du är 25 fortfarande.

Maken: Det är så det känns. Fast jag är så trött jämt.

Jag: Du vet.. tiden går fort när man har roligt.



3 kommentarer:

  1. Anonym11:34

    Efter 30 är det bara ett gytter av siffror. Det är därför jag har stannat på 25. Enklare att hålla reda på :)

    SvaraRadera
  2. *S* verkar som alla brukar (vilja) stanna där ikring 25-30 år...

    Jag måste vara knasig jag då som aldrig har brytt mig om detta med åldern - jag åldras och så är det bara, punkt slut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, man kan bli trött av att sova för mycket! Har jag hört :-)

    SvaraRadera