tisdag, juli 10, 2007

Intresseklubben antecknar

Dagens intressantaste nyhet: Ina har färgat håret!

"Woooow" tänker ni säkert alla nu. Och sen tänker ni: "Denna information gjorde verkligen min dag fulländad".

Så varsågod, säger jag.


Nej, men allvarligt.

Regnet verkar aldrig upphöra och jag känner mig seeeg som gammal kola. Jag borde typ... renovera eller något, men jag känner mig sådär slö som man blir av sommarregn och vill bara kura ihop framför TV:n med en bra film och klämma i mig nästan en hel sockerkaka alldeles själv.


Svärmor kommer som räddande ängel med sushi till middag och tips om att Paul McKenna har hypnosbantningsprogram på TV. Det kanske är något sådant jag behöver för att sluta äta sockerkaka (glass, tårta, godis, kladdkaka, paj, och sa jag glass?) framför TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar