torsdag, april 15, 2010

I'm feeling blue

Jag var övertygad om att jag i morse skulle vakna upp med en fet blåtira på mitt högra öga.
Vid tretiden på natten gick jag nämligen på toa, fortfarande halvt sovande, och orkade inte tända lampan. På väg ut ur toan missbedömde jag var dörröppningen var och smackade in ögonbrynet rätt in i dörrkarmen så det smällde om det. Det gjorde fasligt ont, men jag vacklade bara vidare till frysen, drog fram en Hot-Cold pack och lade mig att sova med den tryckt mot pannan med en övertygelse om att ingen skulle tro mig när jag i helgen skulle behöva förklara att jag "gick in i en dörr".

Peppar, peppar, än så länge lyser blåtiran med sin frånvaro. Puh.

1 kommentar:

  1. Anonym17:23

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera