måndag, april 19, 2010

Tillbaka till verkligheten

En fullspäckad helg senare, med väldigt mycket snack om vulkanaska och flygets vara eller icke vara, så är jag äntligen hemma igen. Nattåget tog mig tack och lov raka vägen från Västerås hem till Luleå, och jag lyckades faktiskt till och med boka in mig på en sovvagn på hemresan så, så värst mycket bekvämare än så blir det inte på norrlandståget.

Tröttheten gör sig påmind mest av allt. En natt på tåget är inte särskilt uppiggande, och just nu känns det som att jag simmar fram i sirap. Jag har nyss hämtat på dagis och måste strax åka vidare med Storebror som har street dance-träning. Raka vägen tillbaka till verkligheten med andra ord.

Chefen ringde idag för att kolla lite detaljer med mig om kommande tider och gjorde mig otroligt glad.
-"Du gjorde ett sådant makalöst bra jobb i höstas, så vi vill verkligen att du kommer tillbaka i höst"".
Den feedbacken gjorde verkligen min dag. Det skall jag leva på länge.

1 kommentar:

  1. Anonym19:01

    men du är ju bäst! Vad kul att få höra nåt sånt. Lycka till med allt.

    Mia B, Esters mamma

    SvaraRadera