tisdag, februari 01, 2011

Svarar på frågor från Amandas blogg.

Mina svar:
TA UPP NÄRMASTE BOK, SLÅ UPP SIDAN 18, RAD 4. VAD STÅR DET DÄR:
"Stenarna är uppblandade med grillkol och champanjekorkar."
(Amanda Hellberg - Döden på en blek häst)
(Kom precis i brevlådan och ligger nu bredvid mig, än så länge oläst).

VAD VAR DET SENASTE DU SÅG PÅ TV:
Somnade till "The big bang theory" igår efter att jag sett Big Love från datorn.

BORTSETT FRÅN DATORN, VAD HÖR DU PÅ JUST NU:
Torktumlaren som maler runt blöt tvätt.

NÄR VAR DU SENAST UTOMHUS OCH VAD GJORDE DU DÅ?
Imorse gick jag en 55 minuter lång promenad och lyssnade på favoritprogrammet Morgonpasset i P3.

VAD HAR DU PÅ DIG?
svart kofta, kjol, leggings (vågar fortfarande inte prova annat än mybyxor eller stretchiga leggings).

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Harry Potter och fången från Azkaban.

SKULLE DU ÖVERVÄGA ATT FLYTTA UTOMLANDS?
Absolut. Jag vill, vill, vill otroligt gärna bo i ett varmt land.

1 kommentar:

  1. Kicki18:25

    Hej!

    Jag har mailat till dig angående en tårta :-) Har du fått mailet?
    Mvh. Kicki
    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera