onsdag, april 25, 2007

Lästips

Som en perfekt blandning av Marian Keyes och John Ajvide Lindqvist och jag är helt fast. Bara sträckläser och glömmer bort både dator och TV.

Och det bästa är att det hittills finns sex böcker i serien, och jag har alldeles strax läst ut bok nummer två.


Ina tipsar: Charlaine Harris serie om Sookie Stackhouse. (Finns än så länge bara på engelska, så vitt jag vet).






























Dead until Dark

Living Dead in Dallas

Club Dead

Dead to the World

Dead as a Doornail

Definitely Dead

2 kommentarer:

  1. Anonym12:47

    Du är den första jag ser som också läst den serien. Jag tycker att den är helt kanon. Har bara sista boken kvar att införskaffa. Verkar som att sista utvägen blir att beställa den från nätet.

    SvaraRadera
  2. Lilith:
    Åh vad kul att du också gillar den! Jag är helt frälst. Sträckläser hela tiden, och bara längtar tills jag ska gå och lägga mig så jag får läsa, läsa, läsa! :-)

    SvaraRadera