måndag, februari 01, 2010

Socker

Milla utmanar mig att vara en månad helt utan socker.
Inget godis, inga chips, ingen läsk och inga kakor. Ooooh. Det där var en svår en. Att vara helt och hållet utan socker...
Jag vet inte om jag klarar det (flackar svårt med blicken)!

Jag brukar tänka att om jag är utan på veckorna så kan jag äta vad fan jag vill på helgerna. Men när helgen kommer så är jag sällan så sugen ändå. Tanken däremot att jag KAN äta vad jag vill om jag VILL till helgen, gör att jag oftast kan överleva veckorna utan sötsaker.

Och se: -1,6 kg den här veckan, trots ett krämwienerbröd och en kladdkaksmuffins på lördag.

1 kommentar:

  1. Du är bäst! Nu kör vi, haka på så länge det bara går :)
    Det är inte så svårt bara man hittar andra njutningar under helgerna. God mat, frukt, nötter och ett glas vin, typ!

    SvaraRadera