onsdag, december 15, 2010

Uppladdning

Nu har jag pratat så länge om att det är dags att ta tag i vikten ordentligt att jag får skämmas över att jag faktiskt inte har lyckats göra det på hela hösten.

Men nu jääääävlar skall här trimmas.

På måndag den 3 januari skall jag väga in mig hos Xtravaganza på mitt gym här i stan.
Målet är att bli smal till sommaren. Hur mycket som skall bort vågar jag knappt säga.
Låt mig säga såhär: jag har ätit upp mig under hösten så jag har lite att ta av. typ.

Men nu behöver jag lite pepp från mina kära vänner.
Hör jag några hejarop?

Den här gången måste det faktiskt gå.

5 kommentarer:

  1. Anonym20:57

    Från Björx hejaropen ljuder
    hoppas Xtravaganza på viktminskning bjuder!

    Tänk om man kunde önska sig några färre kilon i julklapp!

    Åsa C

    SvaraRadera
  2. Ingen vän ju, bara en envis lurker, men HEJA!!! Pepp, pepp, pepp!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag behöver verkligen lite pepp. Jag är både taggad och skitskraj för att det kommer att bli jättejobbigt. Men mest för att det inte skulle funka.

    SvaraRadera
  4. Klart att det kommer funka. You can do it! Seriöst, du har redan tagit det absolut viktigaste steget och bestämt dig. Resten kanske inte kommer bli lättare direkt, men du har förutsättningarna nu.
    Så, jag tänker fortsätta lurka nu, sitta här i min lilla vrå och se dig lyckas i vår. Deal? ;)

    SvaraRadera
  5. Hanna: Det låter som en bra deal. Du är hjärtligt välkommen!

    SvaraRadera