söndag, juni 20, 2010

Arbetsro en regnig söndag

Regnig dag idag. Ungarna härjade helt vansinnigt hemma på grund av tristess av att vara inomhus, så jag packade in dem i bilen och drog iväg till Leos Lekland så att de skulle få springa av sig och så att jag skulle få lite arbetsro.

Jag sitter och jobbar klart min affärsplan. Det känns märkligt att sitta och skriva så utförligt om mig själv och mina framtidsplaner, men det är bra att äntligen få ner det i ord och verkligen tänka igenom alla aspekter ordentligt.

Så nu sitter jag här i stojet på Leklandet. Ungarna härjar runt och kommer och checkar in med jämna mellanrum. Själv kopplar jag bort all ljud, dricker en vidrig latte för att bli lite piggare, och skriver.

Mottot för dagen: "just finish the damn thing".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar