torsdag, juni 10, 2010

Saker som stör mig

Här försöker jag duktigt koncentrera mig på att få något vettigt gjort trots att dammsugaren ropar på mig och jag har tusen ärenden att göra innan det ramlar in ett gäng tonårstjejer som skall fixa sig inför skolavslutningen idag, och så är det en förbannad fluga stor som en helikopter som flyger omkring här inne och tror att den är något.

Död åt flugorna! I alla fall död till alla störiga flugor som inte kan respektera andras personliga gränser.
Nej, jag vill inte att de flyger in hit objudna! Jag vill heller inte att de tar sig friheten att sätta sig på mina solvarma ben när jag äntligen ligger utomhus i solskenet och slumrar. Freakin' obnoxious flyin' bastards. På något sätt lyckas de dessutom alltid undkomma smällen. De kommer alltid undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar