fredag, juli 28, 2006

Aj som fan!

Jag skulle bara flytta lite på marsvinsburen utomhus och drog den mot mig, med följden att den råkade komma åt min högra stortånagel och sen bara forsade det blod från under nageln.


Jag har tappat nageln på stortån två gånger tidigare så den har aldrig vuxit fast på samma sätt som på vänstra foten. Nu sitter nageljävlen bara fast i kanterna och det kommer massor av sårvätska ur den hela tiden och det bultar och värker fast det är två dagar sedan det hände.


Det som känns extra roligt är att jag inte kan ha några som helst täckta skor, och att jag skall på bröllop imorgon och det blir ju lagom snyggt med högklackade skor med öppen tå när ena tån är helt inkapslad i plåster och bandage. Dessutom får jag vara livrädd för att någon skall komma åt den eller trampa på den hela tiden. *suck*



----------------------------------------------------



Nu bultar det i tån som bara den. Från att ha gjort ont när jag går eller råkar röra den, så gör den nu ont precis hela tiden. Dessutom har tån svällt. Den börjar se lite grotesk ut jämfört med den vänstra stortån. Helvete.

2 kommentarer:

  1. Anonym12:53

    låter som dags för besök hos läkaren. aj, aj.
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Anonym21:18

    EWW! Mot läkaren tycker jag!

    SvaraRadera