torsdag, juli 20, 2006

Måste bara...

Jag bara måste göra ett inlägg. Om en skönthetsprodukt.

Jag som aldrig skriver om sådant.

Men det här.



Jag läste på Kattis blogg om den för ett par veckor sedan och tänkte att "vad fan, jag kan ju unna mig och testa" och beställde raskt en burk för dryga femhundra spänn inkl. frakt. Jag som aldrig köper dyra krämer. Det enda jag lägger pengar på är smink från Make-up store. I vanliga fall.



Jag har alltid haft halvtaskig hy. Jag har haft finnar och pormaskar och kvisslor och både fet och torr hy och gud vet allt, sedan jag var nio. Jag har alltid tittat avundsjukt på alla tjejer som aldrig har problem med sin hy och tänkt att jag får leva med min. Jag har testat allt, men inget som faktiskt har funkat, tills nu.



Jag säger bara: Hope in a jar.

Värt varenda jävla öre.

Jag går omkring och är helt förundrad och bara känner och tittar på min hy som är helt fantastiskt fin. Inte en finne, eller pormask så långt ögat når. Jag är helt såld.

Jag säger det igen: Hope in a jar. KÖP!!

1 kommentar:

  1. Anonym21:40

    jag är rädd att du lyckats övertala mig ;)

    SvaraRadera