måndag, juli 31, 2006

Klagovisa

Jag har ungefär en miljard knottbett från att ha spenderat lördagen på bröllopet i Finland ute på landet. Fötterna är värst. Mina sandaler (som jag var tvungen att ta på mig efter att fötterna började värka av mina högklackade coch svällde oroväckande mycket) lämnar tyvärr alldeles för mycket bar hud där de små krypen kan bita och jag har bölder som kliar, kliar, kliar så infernarliskt mycket att jag knappt kan sova. Förutom fötterna är benen, rumpan och insidan av låren fulla med bett. Att stå och fotografera i en vid klänning med den mängden knott på bettet är kanske inte att rekommendera. Man lär sig av sina misstag.



Förutom knottbetten så är jag nästan halvdöd av trötthet nu. Det tar hårt att jobba och tvingas stiga upp från stolen på jobbet i tid och otid när det plingar i dörren och kunder vill hämta bilder. Jag hatar det där ljudet. Det medför a great deal of pain. Jag tycker inte om att ha ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar