söndag, juli 09, 2006

Countdown... bara fem dagar kvar....

Jag hinner ju knappt blogga nuförtiden.



Jag har jobbat hela dagen idag. Det har varit brudpar på jobbet från klockan 10.45 till 18.00. Jag känner mig helt knäckt. Det är så kul att se alla fina brudpar, och jag kan knappt fatta att jag själv skall vara brud om några få dagar. Samtidigt som det är roligt att vara med och fota dem så kan jag inte låta bli att känna att jag blir lite "mätt" på bröllop. Det känns inte riktigt lika speciellt när man fotar andra brudpar på löpande band bara dagarna innan. Men det kommer säkert att kännas annorlunda när jag själv väl står där.



Igår blev jag bjuden på trerätters middag och bastubad med E och I. Det var väldigt trevligt, och jag blev så glad över att de hade tänkt på mig och fixat det där för min skull! Jag känner mig så tacksam så har så fina vänner.



Sambon är iväg på svensexa idag. De rövade bort honom imorse när vi var på Jysk för att "köpa nya sängkläder". Han var hem en kort sväng vid sjutiden iklädd tajta rosa mjukisbrallor och ett linne. Han lyfte på tröjan och visade runda märken över hela kroppen efter att de hade spelat paintball. "Jag fick springa och så sköt de andra". Han verkade ha haft jättekul.

Jag är så glad för hans skull! Han var bara hem och hämtade lite ombyte innan han skulle iväg och basta och gå ut på krogen tror jag. Det lär bli sent innan han kommer hem inatt.



Nu måste jag sy lite till innan jag går och lägger mig. Jag är så vansinnigt trött, men jag kan abslut inte slappna av innan jag har fått lite gjort på klänningen som fortfarande inte är klar.

3 kommentarer:

  1. Ojojoj, vad tiden går - det var så länge sen jag kikade in till dig här nu. Det blir liksom inte så mycket bloggande på sommaren med den värmebölja som vi haft nu ett tag - man väljer inte att sitta framför datorn...

    Om jag inte kikar in något före den stora dagen så önskar jag er en otroligt vacker och härlig bröllopsdag!
    Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Anonym12:57

    5 dagar kvar bara - det är inte klokt vad tiden går snabbt! Om jag inte hinner säga det innan d en stora dagen så måste jag bara önska er all lycka i världen och en makalöst vacker dag. KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Anonym21:25

    Hoppas imorgon blir världens vackraste dag för er. Stort lycka till och grattis i förskott!

    SvaraRadera