måndag, juli 31, 2006

Måndagmorgon

Måndag morgon. Mina två semesterveckor är över, idag börjar jag jobba igen.

Det är konstigt det där med vilken ångest det för med sig trots att man trivs så bra på jobbet.



I lördags var vi på bröllop i Finland. Min kusin gifte sig och det var en speciell känsla att gå på bröllop för första gången som gift. Istället för att tänka "en dag kanske jag står som brud och skall gifta mig" så tänker jag tillbaka på mitt eget bröllop och hur det kändes. Jag är verkligen helnöjd med mitt bröllop.

I Finland träffade jag en hel bunt med släktningar. Alla hade förändrats så mycket att jag knappt kände igen de flesta. Iallafall inte mina yngre kusiner som nu plötsligt var vuxna och hade egna barn. Tiden går så fort.

Kommentarerna haglade hela kvällen, och det kändes som att alla frågade om jag verkligen var säker på att det inte var tvillingar i magen.



Nu måste jag dra till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar