torsdag, juli 20, 2006

En liten rapport.

Precis hemkommen från stugan i skärgården. Vi har varit där några dagar och bara slappat och inte kollat ett dugg på TV eller haft det minsta sug efter minsta lilla dator med internet. Det har varit jätteskönt.



Vi kan fortfarande knappt fatta att vi är nygifta! Det känns så overkligt.

I flera dagar efteråt kände vi båda någon slags "bakisångest". Inte över att vara gifta, det känns hur jävla bra som helst, men över allt annat praktiskt: "har jag betalat allt, är allt igenlämnat, hade alla kul, vi glömde att göra det där, osv, osv, osv".

Vi gjorde nämligen misstaget att åka tillbaka till herrgården på morgonen för att äta frukost tillsammans med våra gäster och hamnade istället mitt i allt det praktiska undanstädandet. Kanske inte vad man önskar sig första morgonen som fru. Men, men, allt kan inte bli perfekt uttänkt.



I varje fall som helst så känner jag mig otroligt tacksam över mitt fina bröllop, över alla fina vänner som kom och firade med oss och framförallt över att jag nu har dubbla ringar på vänster ringfinger och kan titulera mig mrs Nilsson.

Jag inser att jag har en hel del bloggande att ta igen. Posta bilder från möhippa och bröllop, och ge en detaljerad beskrivning av själva bröllopsdagen. Men jag orkar inte nu. Idag skall jag bara gosa ner mig i soffan framför en film med min man och bara njuta.

1 kommentar:

  1. Anonym09:54

    ni kan koppla av på en front iaf: alla hade kul! Åtminstone så vitt jag kunde se... och om någon mot förmodan INTE hade kul så är det eget fel ;-)

    SvaraRadera