måndag, januari 25, 2010

Veckans mantra: Just do it!

Det här blir jag inspirerad av.

Jag menar, visst, de äter extremt hälsosamt, har personlig tränare, inga störningsmoment och tränar som elitidrottare i några månader. Det är klart att det ger resultat.

Men ändå, saken är den att det går!
Jag har kanske ingen PT, inga möjligheter att träna sex timmar om dagen, och jag kanske inte äter en perfekt kost varje dag med exakt rätt antal kalorier. Det är inte det som är det viktiga.
För att citera en deltagare:

"Success is arriving at your destination, not how fast you get there."

Så jag jobbar på, och tar under vägens gång inspiration från de som redan lyckats.

Är det förresten fler än jag som ser fram emot den svenska Biggest Loser som TV4 nu söker deltagare till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar