torsdag, januari 06, 2011

Dag fyra

Jag tänker mycket på mat fortfarande. Kommer på mig själv med att stå och stirra in i kylen, innan jag minns att jag inte har något att hämta där.
Som tur är så är jag mycket mindre hungrig idag. Om jag bara kunde sluta tänka på cupcakes så skulle livet kännas lite lättare.

Jag längtar till måndag då jag får väga mig på gymet och förhoppningsvis få mer motivation att gå igenom det här.

Min middag bestående av grönsakssoppa och vatten kändes rätt fattigt jämfört med D:s stekta palt. Jag tänker målbild, målbild, målbild så känns det bättre.



-bloggat med mobilen

6 kommentarer:

  1. Anonym22:48

    Duktiga Ina!! Hur länge ska du hålla på med Xtravaganza?! Räkna dagarna nedåt istället för uppåt så kommer det att kännas lättare! Har varit där! Lycka till! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Bra tips, problemet är bara att jag inte riktigt vet exakt hur lång tid det här tar, så då är det svårt att räkna åt det hållet. Nu tar jag en dag i taget och tänker att jag skall försöka klara mig den här veckan (och sedan nästa, och nästa).

    SvaraRadera
  3. Lena06:32

    Kämpa på! Du kommer att klara det! På måndag när du är på träffen så kommer du att känna dig två meter lång av stolthet att du faktiskt fixade första veckan och få massor av ny motivation av det och de underbara coacherna. Du är bäst!!

    SvaraRadera
  4. Lena: Mina gruppmöten börjar först den 17:e. Så jag har två veckor på egen hand innan jag får träffa de andra. Men jag skall åka och väga mig och träna på måndag ändå.

    SvaraRadera
  5. Jag har ju också xtravaganzat men tappade lite aav motivationen efter 10 kg. Men nu tänkte jag bli av med dom 10 sista så jag fick en liten boost av att du startat så nu kör jag också soppor! Dock fixar jag bara choklad, dom andra får jag kväljningar av. I början gick det bra men sen sa det bara stopp. Men choklad är ju gott så det är lungt. Mitt tips är att inte ens delta vid middagarna. Jag sveper min shake och gå och gör något annat så att jag inte blir frestad och behöver plågas att se andras mat. Om man gör nåt annat istället så kommer man snabbt på nya tankar.

    Ett annat jättebra tips som varit lite av en räddare för mig är att köpa smaksatt kaffe. Jag köpte mintsmak och toffé från The-shoppen. En skopa smatsatt blandat med typ 4 av vanligt kaffe. Vips så har du dig nåt gott att unna dig när suget bankar på dörren. Känns nästan som att få sig en liten chokladbit eller nåt. Faktiskt superbra tricks för mig! Kör hårt Ina så ses vi på gymmet!

    SvaraRadera
  6. Lena08:20

    Smaksatt te har jag kört mycket med.

    SvaraRadera