söndag, januari 09, 2011

Det krafsar i natten

Jag fick ju som bekant med mig Amanda från affären häromdagen, men av olika anledningar (man vill ju ha lite lugn och ro när man läser, va) så har jag inte hunnit ta fram tidningen* och läsa hennes skräcknovell förrän igår.

Låg i sängen efter midnatt och läste.
Sen kunde jag inte sova.
Såg bara bilder för mitt inre och hörde ljud överallt.

Tack för det Amanda. Det är preciiis som det skall med andra ord. Jag som är spök/skräck/zombie-fantast har börjat bli lite luttrad och lite mer svårskrämd.
Men helvete. Amanda vet precis hur slipstenen skall dras för att jag skall ligga och stirra in i mörkret.

Nu kan jag knappt bärga mig innan jag får läsa nya boken.

*YourLife med Mia Skäringer på omslaget

1 kommentar:

  1. Tack, blir SÅ glad, det är för sån respons jag gör detta.

    P.S. Du är skitduktig, min inspiration - jag vill fan också ha en snyggsommar, ska bara poppa kiddot först.

    SvaraRadera