tisdag, januari 11, 2011

Öronvärk och jobbångest

Tog bilden med mobilen på apoteket idag när vi satt och väntade i en evighet på att få köpa ut penicillinet.
Natten var vedervärdig. Frank har haft ont i örat hela natten och jag har knappt sovit en blund. På dagen slutade örat göra ont, men vi åkte till doktorn ändå som konstaterade att orsaken till att det slutat göra ont var att det gått hål på trumhinnan och varet runnit ut.

Min första jobbvecka efter julledigheten förvandlades snabbt till en vabvecka istället och jag har ångest och panik över att jag inte hinner jobba så mycket som jag borde för att få färdigt med hemsidan och allt som skyltar "under construction"-läge för tillfället.
Det dåliga samvetet äter upp mig inifrån.

2 kommentarer:

  1. Ååh... STACKARS!! Men du, lämna samvetet om du kan för det blir bara dubbelt jävla tungt att bära på om det ska vara dåligt... :(

    Många kramar och önskan om kvick påkryning!

    SvaraRadera
  2. Ullisen: Visst har du rätt. Jag önskar bara att det vore lika lätt att göra det också.

    SvaraRadera