onsdag, januari 05, 2011

Xtravaganza dag två

Jag måste säga att jag är mindre hungrig än vad jag trodde att jag skulle vara. Däremot är jag sjukt sugen på allt. Tänker på sockrade munkar, salta pommes och köttfärssås och spaghetti, konstigt nog.

Inatt drömde jag om mat. Jag drömde att jag råkade äta. Bara glömde bort att jag inte äter vanlig mat och stoppade munnen full med friterad kyckling och popcorn.

Idag när jag lagade middag till barnen så var det galet nära att jag bara plockade en köttbulle och satte i munnen. Det beteendet sitter så djupt rotat att jag inte ens tänker på det när jag gör det.
Men jag klarade mig.

Imorgon är det dags för dag tre. Jag hoppas verkligen att det skall börja vända snart.

Har fixat en hylla i köket till bara mig. Bästa påsen hittills har varit choklad, och särskilt när jag satte lite kanel i som krydda.


-bloggat med mobilen

4 kommentarer:

  1. Är det en shakediet, Xtravaganza?

    SvaraRadera
  2. Det finns två sätt. Helfart eller Halvfart. Jag kör helfart. Kör man halvart är det mat och inte bara soppor.

    Kolla på www.xtravaganza.se

    SvaraRadera
  3. Anonym18:59

    Heja Ina! Du är grymt duktig! Hoppas att det kommer att gå jättebra! Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Pernilla15:12

    Hej.
    Jag är på dag ett(i omgång två),
    eller jag började i går till kvällsmaten.
    Har alltså varit med en gång tidigare men strulat till det och därför börjat igen.
    Det vänder på dag fyra eller fem.
    Då börjar man må bra igen.
    Själv har jag en hiskelig huvudvärk och vill bara lägga mej och sova.
    Lycka till!

    SvaraRadera