torsdag, februari 16, 2006

Fever

Jag har bröllopsfeber.



Jag har svårt att tänka på och prata om någonting annat just nu. Jag porrsurfar bröllopssajter hela tiden och blir mer och mer stressad över allt som ska göras. De flesta andra verkar ha klänningarna köpta och klara redan över ett halvår i förväg.

Här sitter jag med mindre än fem månader kvar till den stora dagen och har precis börjat tänka på allt.

Gnnnhhh.

Men det är roligt.

Det är så roligt så roligt så roligt så r o l i g t!!!



Måste fixa det här med värdpar och tärna och bestman och grejer så man kan börja planera på riktigt och skicka ut inbjudningar så småningom eftersom vi gifter oss mitt i semestertider.



Annars är jag hemma idag. Igen.

Magen är helt kajko efter Thailand. Har ingen aning om vad det beror på men jag har "thaimage" fortfarande och är helt orkeslös.
Surfa, sova och se på TV är det enda jag pallar med just nu.

3 kommentarer:

  1. Anonym19:29

    Du hinner!!! Visst är det mycket att ta ställning till men det mesta behöver inte så hemskt lång planering. Se till att få ut inbjudningarna bara :-)

    Bröllopstorget har du säkert redan hittat. Jag tycker deras tjänster funkar bra.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Anonym22:39

    Klart att du hinner. Jag är så glad för din skull!!

    SvaraRadera
  3. Anonym18:10

    Stressa inte sönder upplevelsen, du.

    SvaraRadera