fredag, februari 24, 2006

Nyförälskad

Idag när jag gick förbi en nyöppnad butik i stan så såg jag en sån vansinnigt snygg tapet! Jag som har varit emot allt vad tapeter heter i flera år och inte har en enda tapet i huset utan bara målade väggar. Nu, äntligen verkar det som att tapetmodet har kommit ikapp min smak i färg och form och jag är totalt frälst.

Jag tänkte tapetsera om en av väggarna i hallen. Det blir nog hur snyggt som helst.


Den här tapeten blir det, men i en annan mörkare brun färg.

5 kommentarer:

  1. Mmm, den var väldigt snygg - de gamla stilarna kommer åter igen

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har sedan ett halvår tillbaka bestämt mig för två tapeter från sandbergs. Så vansinnigt snygga! En grå med röda blomrankor och en mörkblå medaljongtapet.

    Ska bara hitta nån som kan sätta upp dem åt mig :P

    SvaraRadera
  3. Just denna har jag satt upp som fondvägg bakom sängen i sovrummet. Hur snyggt som helst! Så slå till, tycker jag absolut. /Från en som kikade in...

    SvaraRadera
  4. Anonym13:12

    Men det är ju MIN tapet ju! :) Eller nästan, min är nog mer brun. Simon heter den eller nåt, har 2 rullar i förrådet som väntar på tapetseraren. Då ska de upp på ena vardagsrumsväggen. :) men attans vad dyra!

    SvaraRadera
  5. Lena: precis! Simon heter den. Jag har beställt två rullar och de kommer om ett par dagar. Sen skall hallen tapetseras!
    Det är den bruna jag har beställt. ;-)

    SvaraRadera