måndag, februari 27, 2006

Peppar peppar

Jag tycker att jag knappt gör något annat nuförtiden än beklagar mig över hur trött jag är här på bloggen. Men jag är verkligen jättetrött. Hela tiden.

Idag har jag gått omkring som en zombie på jobbet och knappt orkat hålla ögonen öppna.
Jag har så mycket saker som jag så otroligt gärna vill göra när jag kommer hem, men jag orkar knappt laga mat, och sen fastar jag i soffan eller framför datorn och tvingar mig själv att vara vaken senare än till åtta på kvällen.


Boring. I know.



Jag måste förresten berätta hur otroligt bra jag trivs på jobbet. Det är verkligen helt fantastiskt kul där och jag tycker verkligen om de som jag jobbar med. Vi skrattar massor hela dagarna, ibland så tårarna nästan sprutar. Jag är lyckligt lottad som får vara där varje dag och lära mig det jag mest av allt vill hålla på med.



Ibland tycker jag att allt nästan är för bra nu. Jag har börjat drömma mardrömmar på nätterna att det kommer att hända något eftesom det känns som att det borde vara olagligt på något sätt att vara såhär lycklig som jag är nu. Peppar peppar liksom.

1 kommentar:

  1. Du är absolut inte ensam om att vara TRÖTT... Många, många verkar vara det nu - men nu är snart våren på väg och då kommer allt att kännas mycket bättre, hoppas jag i alla fall...

    Kram

    SvaraRadera