tisdag, februari 14, 2006

Sista kvällen

Sista kvällen på Railay beach. Sista solnedgången.


Ett par timmar senare ligger sambon och jag i månskenet på stranden och bara njuter och tänker på att vi absolut inte vill åka hem.

Jag ligger med mitt huvud på hans bröst och han har sin arm omkring mig.

Jag dåsar till lite när hans röst tar mig tillbaka till verkligheten igen,



-Ina. Det är en sak jag har tänkt fråga dig länge nu. Skulle du vilja gifta dig med mig?



Idag på alla hjärtans dag bokade vi kyrkan och festlokalen.

I juli gifter vi oss.

16 kommentarer:

  1. Ja eller hur!! IIIIIIIIIIHHHHHHHH!!!! :-))))

    SvaraRadera
  2. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Anonym07:43

    Åååååå vad romatiskt! jag gratulerar och torkar tårarna!

    SvaraRadera
  4. Anonym08:03

    Gud så romantiskt!!! Grattis!!!! :-D

    SvaraRadera
  5. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh va kul!!!!!!!!!
    Grattis (eller vad man nu säger)

    SvaraRadera
  6. Anonym08:29

    Jättegrattis!

    SvaraRadera
  7. Anonym09:03

    http://www.brollopstorget.se/

    Här finns massa bra greoer tips och ett forum ang bröllop!

    SvaraRadera
  8. Anonym09:29

    Åh! Grattis, grattis!

    SvaraRadera
  9. Grattis!!! :-)

    SvaraRadera
  10. Anonym19:18

    Åh, grattis! Vad kul! Och jag tror att 2006 är ett JÄTTEBRA år att gifta sig!!! :-)

    (du hinner väl fortfarande baka bröllopstårta till ett annat bröllop?)

    SvaraRadera
  11. Tack så jättemycket alla gulliga människor för fina gratulationer. Jag känner mig så lycklig och glad!

    Mia: japp. dit har jag redan hittat!

    E: of course. Klart jag hinner baka er tårta, det är ju mer än en månad emellan. :-))

    SvaraRadera
  12. Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  13. Wooow - vilket frieri!!! Kan det vara mer romantiskt...

    Grattis till er båda!

    Kramar om hårt

    SvaraRadera
  14. Anonym22:37

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Vad underbart! Grattis!

    SvaraRadera
  15. Men åh vad roligt! Grattis gratiis grattis grattis =)

    SvaraRadera
  16. Anonym16:54

    MEN GRATTIS!!!

    SvaraRadera