torsdag, februari 16, 2006

Orkeslös

Usch. Jag är så sjuk.



Jag har varit dålig i magen sedan jag kom hem från Thailand viket nu är i fyra dagar. Jag är totalt matt och orkeslös och mår inge vidare alls.

Har lämnat prover på vårdcentralen så de får kolla att jag inte har fått salmonella eller något annat mysigt innan jag åkte hem.

Men jag mår verkligen inte bra alltså.



På något sätt orkar jag ändå läsa om bröllop....

Jag har ju faktiskt en trave med dryga 40 bröllopstidningar att bläddra igenom. Den äldsta från 1992 när jag skulle på studentbal.

Sen har jag köpt tidningar både för att drömma om mitt eget bröllop, men också eftersom jag både fotograferar, bakar tårtor och syr.

Jag köpte nya Amelia brud & bröllop i måndags. Det var första gången jag köpte en bröllopstidning för att jag faktiskt ska gifta mig snart. Otroligt cool känsla.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det inte är något allvarligt - salmonella e inte att leka med...

    Kram & krya på dig

    SvaraRadera
  2. Anonym22:40

    Åh fy vad jag är avis! På bröllopsplanerna alltså, definitivt inte på magen. Krya på dig raring! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tror jag förstår känslan, kanske lite som den första gravidtidningen eller -boken man köper. Svindlande!

    Trist att du mår dåligt. Krya på dig tjejen =(

    SvaraRadera