fredag, juni 15, 2007

Jack pot!

Gick in på H&M för att lämna tillbaka ett par jeans som D köpt. På vägen till kassan var jag bara tvungen att gå förbi stället där jeansen hängde som jag fastnade för men som det inte fanns några av i rätt storlek, bara för små eller alldeles för stora. Och tro det eller ej, där hängde ett par!! Visserligen en storlkek för stora så lite lösa är de, men ändå!! Någon har köpt dem och lämnat tillbaka så att jaaaag fick tag på exakt dem jeansen jag ville ha. Wohooo!

Dessutom vände jag mig om ett halvt varv vid jeansen och där hängde ytterligare ett par, på rea för 198 kr, och de satt också jättebra.

På fem minuter köpte jag alltså två par jeans! Jag som har letat mig blå i den här stan efter brallor som passar mitt fat ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar