måndag, juni 25, 2007

Jävla väder!

Jag hatar det här jävla svenska vädret!

Skall det vara kallt eller varmt? Det är en jäkla temperaturvariation hela tiden.

Igår satt vi utomhus och åt mat. Det var vindstilla och 24 grader varmt trots att klockan sju på kvällen. Imorse vaknade jag till 12 grader och regn. Sen har det regnat, blåst och varit allmänt överjävligt hela dagen. Jag avskyr det så vansinnigt mycket.

På hösten är jag åtminstone inställd på kallt, jävligt och regnigt. Men mitt i sommaren skall det banne mig inte vara så stor skillnad på temperaturen från en dag till en annan. Jag vill ha jämnare temperatur. Antingen kallt eller varmt. Åtminstone någon vecka i taget.

Jag blir så arg att jag bara vill svära. Som att det skulle göra någon skillnad.

Jag vill inte bo i det här klimatet! Jag vill ha tokvarmt nästan jämt!

1 kommentar:

  1. Mmmm, det är lite upp och lite ner med vädret i år - kan hålla med om det faktiskt.
    Men här i Orsa har det ändå varit bättre än det brukar vara den här tiden på året...

    Kram

    SvaraRadera