onsdag, juni 13, 2007

Jahapp, då börjas det igen.

Rygghelvete.

Två dagar har D (maken ) jobbat halvtid nu. HALVTID. Han har varit borta mellan 07.30 och 12.30 i två dagar, och min rygg har blivit panikdålig på nolltid. Jag fattar inte varför. Jag trodde verkligen att jag skulle klara det här.

Imorgon blir det jobbigt. Antingen måste jag ringa doktorn igen om ryggen, eller så måste jag bita ihop och låta D åka till jobbet, och jag vet inte vad som känns värre. Båda alternativen känns som stora nederlag.

Jag vill inte ha ont längre!!!

5 kommentarer:

  1. Anonym10:56

    Men jösses vad jobbigt! Jag håller med dig; rygghelvete!

    SvaraRadera
  2. Det måste verkligen suga att ha så ont i ryggen. Jag hoppas att du slipper ha ont snart.

    Kramar Sara

    SvaraRadera
  3. Stackare. Rygghelvete.

    Du, jag måste bara länka till dig. Gillar din blogg! Det är okej, va?

    SvaraRadera
  4. Usch och fy! Jag som lever med kronisk smärta kan verkligen förstå hur du känner dig. *kramar om mjukt*

    Det är sååå jobbigt att alltid ha ont och jag hoppas att du får den hjälp du så väl behöver så att du också kan få lite livskvalitet!
    Man får inte vara för sjuk för att vara sjuk idag - man måste orka skrika högst för att få hjälp... Sjukt men sant!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack alla för peppningen! Det värmer att ni bryr er. :-)

    camilla: det är klart att det går bra. :-)

    SvaraRadera