tisdag, september 04, 2007

Jakten fortsätter

Det här med att hitta en ny TV är inte lätt.

Jag vet inte hur det gick till, men på något sätt har min äkta hälft lyckats hjärntvätta mig med diverse snack om Full HD eller inte Full HD, och 1080i och 720p och blueray och bla, bla, bla.

Jag som var ganska nöjd förut på TV-butiken och lätt kunde peka på en TV i lagom prisklass och säga: "den ser väl bra ut, den tar vi", men efter vad som känns som miljoner "hmmmm" och "men..." och .."fast.." från Makens sida med invändningar om alla TV:apparater i den omfattningen att till och med jag börjar tveka så stirrar jag numera bara stint på honom och säger "FIGHT YOUR DEMONS!!".

Det börjar bli dags att sluta vela nu va.

1 kommentar:

  1. gud, jag är precis likadan. Och för att slippa överlåter jag allt åt M :-)

    Det värsta är annars mobiltelefoner tycker jag... alla dessa funktioner och möjligheter. Pust!

    SvaraRadera