måndag, september 17, 2007

Mmmmm.....nutella

Läste på Emmas blogg att hon bakat nutellabullar och jag höll nästan på att svimma av längtan.

Det här med GI:andet går jättebra, men just ikväll har jag haft ett jäkla sug efter bullar/tårta/sockerkaka. Jag har vandrat fram och tillbaka mellan soffan, kylen, frysen och skafferiet och desperat letat efter något att sätta i mig som stillar suget lite. Kanhända var det tur idag att det inte fanns bullar/tårta/sockerkaka hemma. Det hade varit svårt att motstå.


Minstingungen min är snorig igen, och inatt har han vaknat flera gånger av att han har slem i halsen, stackarn. Fast mitt i natten när han håller mig vaken och jag inte får sova tycker jag nog mest synd om mig själv och bara önskar att han kunde somna om.

2 kommentarer:

  1. Å herregud Nutella bullar.....Å det rinner snålvatten...Undra hur många points det är????
    Cia

    SvaraRadera
  2. Hmmm, tur man aldrig har varit någon storälskare av Nutella... *ler*

    Kram
    // Eva

    SvaraRadera