söndag, september 30, 2007

Men det var då själva....

Fuck.

Förkylningen slog till som en klubba helt plötsligt nu på kvällskvisten.

Och jag som verkligen hade sett fram emot måndagens träning på nyöppnade Inpuls.

Nu blir jag väl tvungen att avboka både Pilates och Body Jam.

Fast jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig efter X antal extremt snoriga pussar från Lillebror. Förkylningen var väl oundviklig för det är svårt att låta bli att pussas när han är så förbaskat söt.
Han har snorat ner alla mina kläder också. Tur att jag har införskaffat ett till par exakt likadana träningsbyxor som jag redan hade, eftersom de är de enda som är bekväma nu och jag har dem jämt. Det känns helt klart bättre om jag kan variera och ha på mig byxa nr2 när nr1 ligger i tvätten fullkletade med snor och torkade rån.


Jaja. Nu har jag iallafall en bra anledning att få sova.

4 kommentarer:

  1. Anonym12:46

    Hej!
    Har just hittat din roliga blogg :)
    Hälsar
    /Malin
    mammapappabarn.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Anonym18:06

    Åh stackare! Jag är helt livrädd för att bli förkyld nu. Är inne i ett träningsrus. Du missade då ingenting på nyöppnade Inpuls idag Det var bara rörigt, stökigt och halvfärdigt :-(

    SvaraRadera
  3. Usch då - du får krya på dig!

    Verkar som var och varannan är sjuka nu, är det inte förkylning så är det vattkoppor eller magsjuka...

    Kram
    // Eva

    SvaraRadera
  4. Lena: Jag har grym träningsabstinens!!!

    SvaraRadera